• Головна
  • Як дистанційно зв’язатися з Дніпропетровською філією "Газмережі"
Новини компаній
17:00, 30 вересня

Як дистанційно зв’язатися з Дніпропетровською філією "Газмережі"

Новини компаній

Менеджери газорозподільної компанії Дніпропетровщини завжди на зв’язку та готові допомогти споживачам газу області вирішити питання щодо розподілу газу. Клієнти Дніпропетровської філії «Газмережі» можуть звернутися за додатковою консультацією у контакт-центр компанії.

Для того, щоб поспілкуватися з менеджером та отримати кваліфіковану допомогу споживачі можуть звернутися за телефонами:

- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).

Як дистанційно зв’язатися з Дніпропетровською філією "Газмережі"  , фото-1

Аби зв’язатися із фахівцем, необхідно виконати всього кілька кроків:

1) подзвонити за одним із вказаних вище номерів;
2) прослухавши голосове меню, натиснути цифру «8»;
3) дочекатись підключення оператора ГК «Нафтогаз України»;
4) попросити з’єднати зі спеціалістом Дніпропетровської філії «Газмережі».

Кол-центр працює у понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:45.

Увага! Дзвінки оплачуються за тарифами мобільного оператора.

Менеджери газорозподільної компанії регіону завжди на зв’язку з клієнтами!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...