З початку року оператори Дніпропетровської філії "Газмережі" проконсультували онлайн 7,6 тис. споживачів області
Для споживачів природного газу Дніпропетровщини функціонує контакт-центр, де фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» надають консультації та допомагають вирішувати питання з розподілу газу. З початку року оператори газорозподільної компанії області вже прийняли і опрацювали понад 7,6 тис. запитів по телефону від мешканців регіону, у середньому це понад 300 дзвінків щодня.
Для того, щоб поспілкуватися з менеджером та отримати кваліфіковану допомогу необхідно звертатися за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Для швидкої консультації необхідно натиснути цифру «8», дочекатися з’єднання з оператором ГК «Нафтогаз України» та попросити з’єднати зі спеціалістом Дніпропетровської філії «Газмережі».
Фахівці компанії на онлайн-консультації:
- відповідають на запитання споживачів, що стосуються розрахунків за послуги розподілу газу;
- надають інформацію про стан особового рахунку клієнта;
- консультують щодо послуг, які пропонує газорозподільна компанія області.
Оператори Дніпропетровської філії «Газмережі» працюють за графіком:
- понеділок-четвер з 8:00 до 17:00;
- п'ятниця з 8:00 до 15:45;
- субота та неділя - вихідні дні.
Зауважимо, що дзвінки від споживачів регіону оплачуються за тарифами їх мобільного оператора.
Дніпропетровська філія «Газмережі» дбає, щоб клієнти компанії отримували найкращий сервіс.