Українцям мають повернути гроші за вже сплачений газ: кому, з якою заявою та до кого звертатись
Фото: з відкритих джерел
У Газопостачальній компанії "Нафтогаз України", яка обслуговує більшість населення, розказали, як споживачам повернути переплату за газ при зміні постачальника. Забрати кошти можуть ті, хто оплатив рахунки попередній компанії. Про це представники Нафтогазу написали у Facebook.
Справа в тому, що від деяких українців все ще надходять скарги про помилкове перерахування оплати на рахунок попереднього постачальника, хоча з весни 2022 року Нафтогаз отримав монополію на обслуговування 98% населення. З цієї причини споживачі мають борги перед Нафтогазом.
Як повернути кошти
У таких ситуаціях громадянам потрібно звернутися до попередньої газопостачальної компанії і написати заяву на повернення переплати. Звернення має бути особистим.
Після цього попередня компанія має надати відповідь протягом 5 днів та повернути помилково перераховані гроші.
"Нагадуємо, лише клієнт має право забрати свою переплату у попереднього постачальника газу. Дієвого механізму щодо переводу коштів або взаєморозрахунків між постачальниками, на жаль, не існує", - зазначили у Нафтогазі.
Якщо попередній постачальник ігнорує звернення та не повертає кошти, споживач може скористуватись правом на отримання компенсації. Розмір та порядок отримання компенсації визначаються "Мінімальними стандартами та вимогами до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", що затверджені постановою № 1156 НКРЕКП від 21.09.2017 року.