• Головна
  • Як створити бізнес за кордоном
Новини компаній
09:00, 14 січня 2023 р.

Як створити бізнес за кордоном

Новини компаній

Чимало підприємців, які ведуть бізнес в Україні, хотіли б вийти на ринки збуту розвинених країн, зокрема США та Європи. Таке розширення діяльності могло б стати реальною можливістю переходу на більш високий рівень з іншими показниками прибутковості.

Як створити бізнес за кордоном, фото-1

Однак навіть за умови наявності конкурентоспроможної пропозиції для закордонного споживача маса складнощів із узаконенням компанії в чужій країні роблять вихід на іноземний ринок практично неможливим. Крім того, вести бізнес з України, не маючи представництва, офісу, складської та транспортної логістики в Європі та США, є максимально проблематичним.

Тим не менш, у нашій країні є приклади успішних підприємців, які освоїли ринки західних країн. З цією метою вони скористалися здобутками сучасних технологій для відкриття інтернет-магазину.

Особливості ведення онлайн-торгівлі за кордоном

Для цього необхідно замовити створення сайтів під ключ іноземною мовою. Важливо розуміти, що інтернет-магазин англійською не зможе працювати на всю Європу. Ця міжнародна мова спілкування не є рідною для німців, французів, італійців та інших національностей. Отже, потрібно кілька мовних версій. Бажано, щоб перекладом займався носій, який знає всі нюанси та звороти своєї мови.

Також необхідно враховувати, що споживач у США та Європі пересичений товарами, тому його потрібно зацікавити чимось дійсно ексклюзивним. Ще одна складність з ведення онлайн-торгівлі за кордоном полягає у розкрутці інтернет-магазину.

На що звернути увагу під час SEO-просування сайту

Хоча основні принципи оптимізації залишаються незмінними у західних країнах є деякі відмінності в алгоритмах ранжування пошукових систем. Основні особливості просування:

  • Високий рівень конкуренції. Новий сайт практично не має шансів вибитися в ТОП пошукової видачі за високочастотними запитами. На початковому етапі наголос краще зробити на низько-і середньочастотні ключові фрази.
  • Залучення сео-майстрів та копірайтерів. Перевагу краще віддати вітчизняним фахівцям, оскільки вартість послуг іноземних у кілька разів вища. При цьому якість та ефективність виконаної роботи будуть на приблизно однаковому рівні.
  • Застосування виключно білих методів SEO-просування. Пошукові системи США та Європи максимально суворо карають за будь-які порушення. Тому навіть сірі методики, як купівля зовнішніх посилань на біржах, не пройдуть. Нарощування маси посилань має відбуватися природним шляхом, що зазвичай займає багато часу. Однак до таких сайтів у пошукових систем лояльне ставлення.
  • Необхідність для інтернет-магазину бути готовим до високого рівня трафіку. Для цього фахівець із розробки повинен протестувати його, штучно змоделювавши необхідні умови. Якщо сайт витримає та зможе безперебійно виконувати свої функції при значній кількості звернень, проблем із роботою у США та Європі не буде.
  • Високі вимоги щодо якості текстового контенту. В Україні професійні, релевантні СЕО-оптимізовані тексти також мають велике значення для пошуковиків, але в США та Європі цьому аспекту приділяється особливе значення. Важливо, щоб описи товарів, розділів, фільтрів, статті в блог були корисними та інформативними насамперед для користувачів. Ідеально, якщо в них наводяться експертні думки, викладаються особисті напрацювання фахівців у будь-якій галузі.

Наприкінці слід зазначити, що підприємцю, який вирішив розпочати розкручування онлайн-бізнесу в розвиненій західній країні, необхідно заздалегідь підготуватися до значних витрат. Просування сайту там обходиться вдесятеро дорожче, ніж в Україні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...