Соціальні мережі вже давно стали одним із способів самовираження. Здавалося б, особиста інформація не має відношення до роботи, але насправді все виявляється не зовсім так. Деякі публікації можуть стати причиною скандалу, або навіть звільнення.
Кілька років тому каменем спотикання в коментарях однієї з соцмереж стала історія виховательки дитячого садка, яка опублікувала на своїй сторінці фото в купальнику. Адміністрація установи визнала фото аморальним, дівчину звільнили. Суди тривали шість років, у підсумку дівчину на роботі поновили. Але питання залишилося відкритим - чи можуть роботодавці стежити за соцмережами співробітників і диктувати, що публікувати можна, а що ні?
Фахівці в галузі кар'єрного консалтингу пояснюють - далеко не всі компанії моніторять соцмережі своїх співробітників, але така практика все ж має місце. Керівники компаній не мають права ставити співробітнику обмеження під час публікацій і спілкування в мережі.
Але деякі керівники вважають, що занадто відверті матеріали в соцмережах можуть призвести до виникнення негативних кейсів. Пояснюється це тим, що досить часто конкретного співробітника асоціюють з ім'ям та іміджем компанії.
Кар'єрні консультанти розповідають, що компанії можуть вивчати соцмережі потенційних співробітників ще на стадії найму. Тому вони не рекомендують демонструвати в соцмережах свої шкідливі звички - вживання алкоголю, і тим паче, наркотиків. Також небажано проявляти агресію і демонструвати будь-які види дискримінації - бодішеймінг, сексизм, ейджизм тощо.