Із запровадженням в країні карантину були введені певні обмеження на особисті прийоми громадян, зокрема в органах державної виконавчої служби, державних нотаріальних конторах, відділах державної реєстрації актів цивільного стану.
Про роботу органів юстиції в період карантину розповідає начальник Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (.м Дніпро) Іван Легостаєв.
За його словами, у відділах ДРАЦС безпосередній особистий прийом громадян здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, необхідних для підтвердження родинних стосунків при підзахороненні.
Щодо державної реєстрації шлюбу та розірвання шлюбу, то такі реєстрації проводяться лише на підставі заяв, поданих до відділів до 13.03.2020.
Прийом громадян в державних нотаріальних конторах проводиться лише за попереднім записом та лише у разі крайньої необхідності, наприклад, якщо спливає шестимісячний термін для заведення спадкової справи з моменту смерті спадкодавця.
Для того, щоб отримати спадщину під час карантину, потрібно подати заяву про прийняття спадщини протягом 6 місяців з моменту її відкриття (тобто з моменту смерті особи або на момент оголошення особи померлою).
«Хочу наголосити, що під час карантину ви маєте право засвідчити заяву про прийняття спадщини у будь-якого нотаріуса за своїм місцем мешкання, а вже посвідчену заяву надіслати до нотаріуса за місцем відкриття спадщини. І вже потім отримати свідоцтво про право на спадщину після спливу 6 місяців. Крім того, у разі необхідності користуйтесь скриньками для листування, розміщеними в державних нотаріальних конторах», - підкреслив Іван Легостаєв.
Крім того, багато послуг органів юстиції можна отримати без відвідування державних установ, зокрема через портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», https://dracs.minjust.gov.ua/, а також портал Он-лайн Будинок юстиції - https://online.minjust.gov.ua.
За допомогою цього сайту ви можете легко та зручно скористатися можливістю:
● повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
● зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
● зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
● зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
● зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
● отримати дані про електронний цифровий підпис;
● отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.
«Он-лайн будинок юстиції» також надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.
«За можливості пропонуємо консультуватись з вирішення ваших питань у сфері органів юстиції шляхом телефонного та інтернет зв’язку, всі актуальні контакти розміщені у нас на офіційному сайті Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро). З метою зручності в отриманні та використанні інформації про роботу Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) (Дніпропетровська, Запорізька, Кіровоградська області) в період карантину ми створили на власному сайті https://psjust.gov.ua/, в рубриці «Прес - центр» - «Анонси», окремий розділ: «Інформація про роботу на період карантину. Там ви зможете отримати всю необхідну інформацію про організацію діяльності, а також посилання на он-лайн сервіси органів юстиції», - додав Іван Легостаєв.
Раніше ми писали: "Управление социальной защиты Павлограда работает в телефонном режиме"